AB testing

Rozpoczęcie działalności gospodarczej

Każdy, kto chce założyć nową działalność gospodarczą musi zdawać sobie sprawę jak ważną rolę w przeżyciu nowego przedsiębiorstwa będzie pełnić działalność marketingowa. Może być ona ziarenkiem piasku, które przechyli szalę przetrwania na korzyść nowo powstałej firmy. Marketing w czasach postępującego rozwoju cywilizacyjnego stale się zmienia i mutuje, przybierając coraz to różniejsze formy.

Marketing internetowy

Minęły już czasy gdy przedsiębiorstwo musiało po prostu mieć zwykłą stronę internetową. Teraz, gdy do prowadzenia biznesu zaczęto używać na masową skalę metodologii naukowej metod ilościowych, stworzenie przestrzeni internetowej dla firmy nie jest już takie proste
Autor zdjęcia: homethods

Minęły już czasy gdy przedsiębiorstwo musiało po prostu mieć zwykłą stronę internetową. Teraz, gdy do prowadzenia biznesu zaczęto używać na masową skalę metodologii naukowej metod ilościowych, stworzenie przestrzeni internetowej dla firmy nie jest już takie proste. Nie wystarczy po prostu napisać stronę, trzeba ją poddać dokładnym badaniom, takim jak wariantowanie, test AB (o którym więcej tutaj: https://www.omniconvert.com/pl/testy-ab-mozliwosci), by dopasować jej design do potrzeb konsumentów.

Innym filarem nowoczesnego marketingu jest działalność w mediach społecznościowych. Wszystkie szanujące się przedsiębiorstwa powinny posiadać konta na popularnych portalach, takich jak Twitter, Facebook, a nawet Instagram czy Myspace. Odpowiednio dopasowane powinny być również umieszczane na tych portalach posty, tak, aby swoją treścią i formą jak najlepiej trafiać do wyznaczonej im grupy docelowej. Oczywistym faktem jest że innego języka będzie się używać produkując komunikaty przeznaczone dla oczu (chociaż niekiedy też i uszów) dzisiejszej młodzieży, innego dla grupy pracujących dorosłych, a innego dla rencistów i emerytów w podeszłym wieku.

Obecność w internecie to nie tylko obrazy. Równie ważnym elementem przekazu marketingowego są także odpowiednio dobrane dźwięki. Obecna technologia nie pozwala na użycie zmysłu dotyku w reklamie internetowej, ale kto wie co przyniesie najbliższa przyszłość. W końcu kto by pomyślał 50 lat temu o płaskich czy dotykowych ekranach.

Twój komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *